Artykuł sponsorowany

Wady i zalety leżaków reklamowych

Wady i zalety leżaków reklamowych

Coraz więcej firm decyduje się na zakup leżaków reklamowych. Najczęściej korzystają z nich przedsiębiorstwa z branży gastronomicznej, eventowej, kulturalnej i rozrywkowej. Jakie są ich najważniejsze wady i zalety? Dowiedz się więcej.

Gdzie wykorzystuje się leżaki reklamowe?

Leżaki z nadrukiem reklamowym znajdziemy przede wszystkim w lokalach gastronomicznych. Świetnie sprawdzają się w lodziarniach oraz w barach i restauracjach znajdujących się przy plaży lub w otoczeniu terenów zielonych. Gadżety te wykorzystywane są również w trakcie różnego rodzaju imprez plenerowych, np. festynów, koncertów czy pokazów filmowych. Najczęściej umieszcza się na nich logo firmy, sponsora wydarzenia lub reklamowanego produktu. Niemniej jednak, na leżakach można też umieszczać różne inne nadruki. Wszystko zależy od przyjętej strategii marketingowej. Jest to zatem produkt bardzo uniwersalny, który może oferować wiele korzyści.

Zalety leżaków reklamowych

Leżaki reklamowe z nadrukiem cieszą się dużą popularnością wśród klientów. W miesiącach letnich wiele osób woli poleżeć na takim leżaku, niż siedzieć przy klasycznym stoliku. Z marketingowego punktu widzenia istotna jest stosunkowo duża przestrzeń, na której można umieścić reklamę. Fachowcy z Drzewnej Spółdzielni Pracy Spólnota, zwracają także uwagę na to, że leżaki są bardzo lekkie, dzięki czemu można łatwo przenosić je z miejsca na miejsce. Co więcej, po złożeniu zajmują one niewiele miejsca i można łatwo przechować je w tych miesiącach, w których nie są one wykorzystywane. Nie bez znaczenia jest także niska cena leżaków, w szczególności przy większych zamówieniach.

Wady leżaków reklamowych

Leżaki z nadrukiem można wykorzystywać niemalże wyłącznie w miesiącach letnich. Oznacza to, że przez wiele miesięcy w roku są one praktycznie nieużywane. Co więcej, nie można z nich korzystać w trakcie deszczu, a gdy przestanie padać, trzeba poczekać, aż wyschną. Niemniej jednak jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, które z jednej strony jest w stanie przyciągnąć dodatkowych klientów, a z drugiej, dzięki nadrukom reklamowym, pozwala na zwiększenie rozpoznawalności naszej firmy lub oferowanych produktów. Korzyści czerpane z wykorzystania takich gadżetów zdecydowanie rekompensują zatem poniesione koszty.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz do artykułu

Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Budowa lub remont domu czy mieszkania przebiegły sprawnie? Jesteś zadowolony z mebli? Pomogło Ci biuro projektów? W takim razie skomentuj usługę lub ofertę i podziel się nią z innymi użytkownikami. Dzięki temu pomożesz innym podjąć właściwą decyzję. Dodaj komentarz w celu rozwinięcia naszego katalogu firm. Skorzystaj z usług budowlanych czy architektonicznych, które oferują firmy działające na terenie całej Polski. Sprawdź ich ofertę i skorzystaj z usług.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.